Kızlar benim sat 9 haziran. 18 haziran günü akşamı aşırı derece adet olacak gibi ağrım vardı akıntım da vardı. Evde misafir oldugu için akşam ovulasyon testi yapamadım. Ama sabahında yapmıştım ve silik çıkmıştı.19 haziranda yaptım bu sekilde çıktı. Hepsinin fotoğrafını ekliyorum. Biz o günü yumurtlama diye düşünüyorduk. Daha sonra 28 haziranda yine aynı şekilde adet olacak gibi ağrım oldugu icin ovu. testi yaptım baya koyu bir sekilde çıktı. Tekrar pik oldu reglim gecikir dedim. 2 gün sonra test tekrar pik oldu. Simdi hesaplayamıyorum ne zaman regl olacağımı. Normalde döngüm 28 gün. Ne zaman gecikme olur? Ne zaman test yapıyım bilemedim. Yardımcı olursanız sevinirim 🌸✨

