Kızlar ben bunu kullanmaya başlayalı yaklaşık 1 ay oldu doktorum 16. Haftada verdi şuan 20 haftalığım. Başlarda yapmıyordu ama son 2 haftadır bende kabızlık olmaya başladı ve inanılmaz bi mide mi desem artık karın mı bilmiyorum ağrı yapıyor gaz çıkarabilirsem yada tuvaletimi yapabilirsem rahatlıyorum bunu kullanan ve bu şikayetleri yaşayan var mı bu ilaç kabızlık yapar mı yani?