Tazeanne123456 Merhaba 9+1 haftalığım. Normalde çok üşüyen biri değilimdir ama hamileliğimi öğrendiğimden beri çok üşüme geliyor. Bu havada çorap ve uzun pijama giyiyorum. Kan değerlerim de iyi. Benim gibi olan var mıdır?
ikibebeliannis Tazeanne123456 ilk hamileliğimi öğrendiğimde yorganlara sarıldım resmen 1 ay sonra geçti bende 10+ 6 tam 4 haftalıkken öğrenmiştim
seyma2609 Ben de tam tersi oldu hamilelik başından beri. Normalde yaz kış buz gibi olan ellerim ayaklarım yanıyor 1.5 aydır klimanın altından kalkmıyorum nerdeyse öyle sıcaklıyorum. Folik asit hariç bir ilaç kullanıyor musunuz?