Glhnmsrr o kadar iyi anlıyorum ki sizi, benim 3 düşüğüm var bir sürü doktor gezdim sağlık sigortam var diye muayenehaneye gitmiyorum, hastanelerdeki bütün doktorları gezdim bu yüzden. En çok pinar hanim ve okan bey den memnun kalmıştım. Ikiside bıraktı hastaneyi çok üzüldüm. Bence tugberk beyi deneyin güzel yorumlar okudum hakkında benim de aklımda o yüzden.