Nurakdas- Kızlar merhaba dün akşam etsiz çiğköfte yedim el yapımı paketli olandan biraz araştırınca korktum yediniz mi sakıncası olur mu az yedim ama yasak olduğunu gördüm
Nurakdas- Minedmn bir instagram sayfasında gördüm de o yüzden bende korktum karnım falan ağrıyınca biraz acıydı
zelis63 Nurakdas- etli olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz canm bir Urfalı olarak haftada mutlaka bir defa yerim (etsiz) 2. Hamileliğim bir sorun yaşamadım özellikle doktora sormuştum bazen dışardanda yerim
Nurakdas- 1palyaco bende dışardan yedim bir defa dün de kendimiz yapınca karnım falan ağrıdı korktum 😄
Burcuaydmr Nurakdas- bende yiyorum canım sadece benim midemi bozuyor gibi oluyor 😀😀 yemeye korkuyorum her seferinde 😀
nazel123 Bende yedim kaç kez ama şimdi evde kendim yapıyorum robot yada hamur yoğurma makinanız varsa deneyin derim ☺️