Kızlar ben son günlerde hep kendimi doğum yaparken görüyorum mesela dün ameliyathanedeydim bugün pırt diye doğurmuşum evde 😂 Sezaryen olacağım zaten ama bu doğum görmeler nedir anlayamıyorum. Hamilelik başından beri sürekli absürt rüyalar görüyorum ama bu son günlerde ki rüyalar acaba doğum erken mi olacak dedirtti bı anda. Yorumlayacak olan varmı acaba. Bu arada 33+2deyiz