29+2 yim bende. Ben de erken başlayanlardanım. İki gündür kıyafetleriyle uğraşıyorum yıka, kurut, ütüle falan. Bence bu kısmı zaman alıyor. Minik minik kıyafetler, birkaç defa dolap düzeni değiştirdim. Alınacak da nispeten az şey kaldı. Temmuz sonuna kadar bitirmeyi düşünüyorum hazırlığı. Son ay iyice ağırlaşmışken yapmak istemiyorum. Bir şey almaya niyetlensem bile temel ihtiyaçlar olmaz büyük ihtimal ağustos-eylül gibi.