Kızlar 20 haftalık gebeyim dişim sallanıyor ama ağrım yok diye gitmiyordum dişçiye doktoruma iki ay önce sorduğumda risk yok git görün demişti zaten ama korkutmuştu etrafındakiler bugün daha çok sallanmaya başladı korkuyorum bebişe zarar verir diye sizce bir sıkıntı olur mu 3 nde detaylı ultrason ve doktor kontrolüm var bekliyim mi yoksa dişçiye gideyim mi hemen