Baharannesi123 21 haftalık gebeyim bir kızımız olacak ama isim bulmakta karar vermekte güçlük çekiyorum beğendiğim isimler Asya,Bahar,Gökçe,Asel,Defne,İdil sizin önerileriniz nelerdir
1palyaco Baharannesi123 İlay : Ülkenin en güzeli. Ayliz : Ay parıltısı, cennetten bir bahçe . Belis : Aşkın ilk meyvesi. Sizin saydıklarınızdan ise Gökçe , Asel ve Defneyi beğendim .
Tutaste_ Baharannesi123 gökçe liva yada umay liva koyucaz biz 💕💕 dua koymayı cok istedim cok dua ettim vünkü olsun diye ama kocam yok dıyor göbel adı yapıcam 👏
Leilani Baharannesi123 sizin saydıklarınızın hepsi çok güzel😍 hiç başka bir isim düşünmeye gerek yok bence. Benim beğendiğim isimler: Gökçen, Hazel, Talia/Talya, Akça, Hale, İlayda, Işıl