Ben bi kaç aydır uyuyamıyorum bu huzursuz bacak sendromu denen şey yüzünden. Hiç iyi his etmiyorum kendimi böyle saatlerce uyumak istiyorum acaba hastaneye gitsem serum gibi bişey verirler mi? Gurbetçiyim bu arada kendi doktorum yok… nefesim daralıyor. İyi yhis etmiyorum