ilaydamom_ merhaba kusura bakmayın dönemedim, ağrım sabah geçmişti ancak akşam üstü yürürken aniden yine oldu çabuk geçti, ishal de tamamen bitti şu an çok şükür ağrı falan yok, bir arkadaş yukarı da magnezyum verdi doktor demiş bana da verdi ama içemiyorum onu ben bir türlü ya, suya koyulduğu için midem bulanıyor