MeltemMydn
Uzuuuum olcak gibi sanki 😌😌39+6 kontrolüm vardı çok heyecanla gittim. 2 cm açılmam daha da ilerlemiştir diye çünkü 1 haftadır öyleydi gittim ve açıklık hala 2 cm bebiş yukarıda ve nişan gelmişti doktor bekleyelim 2-3 gün daha başlatalım suni ile istersen sezaryen dedi bende asla sezaryen olmaz suni ile deneyelim sonuna kadar giderim olmazsa nasip derim dedim çıktım geldşm eve üzüldüm üzüldüm çok emek verdim normal için diye çünkü bütün tuşlara basmıştım normal doğum için akşam oldu tam 12 yi geçti sancım var ama yalancı sancılar diye hiç üzerine düşmedim heveslenmeyim diye neyse 2 ye geldi saat hala var eşime dedim dakika tuttuk 8 dakika da net sancı saat 4 oldu dedim duş alayım geçmezse gerçektir baktım duşta da devam çok mutluyum kızımız geliyor diye 5 de hastaneydim lavaboya gittim baktım kırmızı lekeler açıklık olmuş 5 cm ebem geldi duşa girdim pilates topunda hareketler 40-45 dakika çıktım açıklık 8 cm ebem suyumu patlattı kanalda değildi onun için baya bi ıkınmalar derken 9:45 de kavuştum o misss kokusu ipek teniyle kucağımızdaydı bebeğim Allah herkese sağlıkla kucağına almayı 2 kişi gidip 3 kişi çıkmayı nasip etsin inşallah 🙏🙏 ve tam bi inatçı koç burcu 40+0 geldi aramıza doktorum da inat ettin çatır çatır doğurdun demişti