Arkadaşlar merhaba 36+4 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı kendi doktoruma randevu bulamadım farklı bi doktora muayene oldum her şeyi gayet iyi bacak boyu biraz kısa dedi o an ki şokla soramadım bile neden diye ama kendisi de çok önemli bi şeymiş gibi söylemedi daha önce ki kontrollerim de heo ayına göre iyi gidiyordu çok kafama takıldı daha önce bu durumu yaşayan var mı :(