Kızlar merhaba, 28+4 bugün acayip kasik ağrım var yürüdükçe ağrıyor bazen yürümediğim zaman da ağrıyor. Bir yandan da ayıptır söylemesi ishal olmuşum acaba üşüttüm de mi ağrıyor yoksa başka bir sıkıntı mı var diye çok korkuyorum yardımcı olur musunuz yaşayan var mı bu durumuuuuuu