Öncelikle kayıplarınız için üzgünüm, geçmiş olsun son olsun🙏 2 gebelik kaybım var tüm testleri yaptırdım rahim filmi çekildim hiçbir şey çıkmadı, bebeğe yapılan kromozom testide temiz. Zaten testleri yaptırırken de yüzde 40 her şey temiz çıkabilir demişlerdi. Tiroid hastasıyım ama ilaçla değerim hep normal düzeyde o yüzden ondan da kaynaklandığını sanmıyorum. En son bu ay prolaktin hormonum yüksek çıkmış yarın tekrar test yaptıracağım hala yüksekse ilaç alacağım