Arenbade Benle aynı zamanda doğurcaklar varmı ben ilk bebeğim olduğu için hem korku hem heyecan birden yaşıyorum suan😀😬
Gurcunursogut Arenbade senle aynı gün değil ama bnde cuma günü giricem ikinci sezeryanim ilk çocuğumdaki gibi heyecan var zaman geçmiyor ya 🥲☺️
Zeyzeyp Arenbade ilk sezaryanımdada heyecan vardı ama 2. Daha başka bi heyecan oluyor çünkü sonrasında ne olup biticek bile bile gittiğin icn hem daha çok korku hem heyecan oluyor gene sağlıcakla kavuşun inşallah bebeğinize ❤️
Arenbade Gurcunursogut ay bende aşırı heyecanlıyım hem bebiş için hem ilk doğumum bide biraz klimadan üsüttüm gibi buyuk abdestimi yapamadım bi gaz sorunu yaşıyorum ishal gibiyim insallah uyuşturulana kadar yapabilirim 9 ya da 9 bucuk da giricem inşallah ameliyata 🙏🏻🫠
Hlimee Bende sabah doktora gideceğim doğurmaya çağırdı 🙃 40 haftam bitti elhamdüllah Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hayırlı haberleri de paylaşalım Allahın izniyle 👣👣 gelsin bebişler 🤲🏼🤲🏼👐🏼
Arenbade Hlimee Ayy normal doğum demek sizinki Allahım acısız çabucak doğurmayı nasip etsin sağ salim kucagımıza alalım inşallah 🙏🏻🥺❤️
Pinaargunes Sağlıcakla kucağına al inşallah güzel hikayeni bizimle de paylaş ihtiyacimiz var 😍😌 İnşallah herşey yolunda geçer bebeğine kavuşursun sağlıcakla büyüt 🙏😍
Mommyson Arenbade ayy canım sağlıkla gelsin bebiş seninle sosyal medyadan takipleşiyorduk 💕 görünce çok sevindim sağlıkla büyüsün 🤍
Rumeysamete Allah yardımcın olsun canım güzel haberlerini bekliyoruz benimde çok az kaldı 38+6 yım şuan çok heyecanlıyım 🥹