mnceleb96 gebelik tansiyonu olarak geçiyor canım , aynı durum maalesef bende de var günde 2 tane bende içiyorum sabah daha 13/8 di aşırı yüksek değil ama sınıra yakın olduğu için tehlike , doktorum bana erken doğum olma olasılığından bahsetti tek sizin nasıl tansiyon durumu