nurlique nereden biliyorsunuz direkt bastırıldığını zaten açılma olmadan bastırınca çıkacak olsa neden uğraşsınlar sizin için yapılan şeylere karşı böyle düşünmeyin bence bebek yeterince inmiş olup açılma tam olunca anne ıkınamıyorsa karından destekleniyor çünkü bebek doğum kanalında ne kadar az kalırsa bebek için o kadar iyi siz her şeyi unutursunuz belki ama bebeğin kanalda oksijensiz kalması onun bir hayatına mal olur ve bunu maalesef ki özellikle doğuma yeterince hazırlanmayan annelere anlatmak çok zor ve tabi insanlara hiçbir zaman yaranılmıyor o doğum olsun diye anne ne kadar uğraşıyorsa oradakiler de o kadar uğraşıyor sonra da insanlar gavurlar öyle bastırdılar ki diyor sanki sokaktan çevirip üstüne çıkıp karnından bastırmışlar…