Selammm kızlar🐣
21 haziran cuma günü 2 adet 5.gün embriyo transferim oldu.Bir tanesi 1.kalite AA diğeri orta kaliteydi.3.denememizde çift transfer istedik.Acaba gerçekten ikiside tutundu mu🥲🐣🐣
10 gün boyunca hiçbir şekilde idrar testi yapmadım sabırla bekledim yememe içmeme dikkat ettim
İnşallah sağlıkla da devam eder. Çarşamba günüde tekrar kan vereceğim.
Rabbim bu duyguyu sen dileyen isteyen her kadına tattır.Narin çiçeklerim inşallah 9 ay boyunca beni asla bırakmayın. Hala inanamıyorum🌸