Canım ben geçer geçer diye bekledim 2 ay ama boşuna o kadar bekledim doktora söylediğimde bir nevi kızdı hemoroid olursun bu daha kötü dedi bir şurup verdi bağırsağı harekete geçirdi düzeldi boşuna o kadar acı çektim. Zaten 3 gün içmek yetti. Şuan 25 haftalık olduk 2 gün ishal 2 gün kabızlık yaşıyorum ama sanırım gebelikle alakalı sindirim sorunu yaşıyorum ve hiç bişey günlerce kabız olmak kadar kotu değil bence hemen ilacı al.