Aliiss Nazdar72 yapmadan kurtulamazsın düşüncelerinden 🤦♀️ Ertelememeye çalış benim gibi ertelersen çok zorlanırsın 🙄
Nurrrrr Nazdar72 Canım bende her ay ağda yapıyorum yani o ay yaklaşınca korkuyorum ama gidip gözlerimi kapatıp ellerimle müdahale etmemeye calışıyorum hem sen nasıl doğum yapıcan canım ağdadan bu kadar korkuyorken korkma bence hafifliyorsun kuş gibi 😌
Umaymoms Nazdar72 iki gün oldu yaptıralı gözlerim doldu resmen cok acıyor ama en temizi bir cesaret 🙏🏼😊
Nazdar72 hohomoromu Yok nerde ben kendim Sadcee jiletle yapabilirim kuaföre gideceğim de korkuyorum çok sık gelmiş utanarak söylüyorum özür dilerim 😞
Nazdar72 Nurrrrr ikinci doğum ama sezeryan oluyorum ben 😓 sorma korkudan aklımı yedim artık jilet istemiyorum
Nazdar72 Nurrrrr Sen kasılıyor musun peki yapınca ben taş oluyorum ondan dolayı gebelikte yapmadım hiç
hohomoromu Nazdar72 ozmaan daha fazla gec olmadan gıdın bide her ay fazla uzamadn gıdın kı acısı hafıflean bennoyle yapıyorm yoksa cekılmıyor 3 hafta bjr falan gıdıyorm 😊
Merveee1 Nazdar72 canım jilet le mağdur olacağına evde eger eşinin traş makinası varsa en küçük ucu oluyor lazer yapılacağı zaman bana onunla al diyorlardı kısaltıyordum hem jilet gibi sert çıkmıyor hemde tahris olmuyor onu önerebilirim
Nurrrrr Nazdar72 Canım benim bi krem varmış eczanede ismini unuttum uyuşturuyormuş orayı ağrı hissetmiyormussun gebeliktede kullanılabiliyormuş fakat doktoruna bir danış hem böylelikle ağrı hissetmezsen belki birazcık cesaretlenmiş olursun 👍🏻
Nazdar72 hohomoromu hergün kalkıyorum bugün gideceğim diye gitmiyorum korkuyorum 😞 ya karışırsam bebeğe birşey olursa diye hep aklımda
Reina Nazdar72 ağdadan nolabilir bebeğe🙄🙄 en berbat olanı o kıllar bence. Jiletide sahsen hiç sağlıklı bulmuyorum. İnsanı mahvediyor. Hiç jilet atmadan her ay düzenli gitseniz o hale gelmez.. Korkacak bi durum yok. Ucunda ölüm yokya😂😂
Nazdar72 Nurrrrr işte doktora gitmek için de ağda olmam gerekiyor 😊 çok acıyor normalde hamile iken 2 Kat oluyor
Nazdar72 Merveee1 göbekten göremiyorum ki kendimi az çok yapmaya çalışacağım bakalım olabilirse lazer en güzeli doğumdan sonraki ilk işim odur
Merveee1 Nazdar72 aynen lazer kurtarıcı tabi güzel bir yer olması lazım hastane disı gitmeyin bence paranız çöpe gider ben bir sene gittim bitmedi daha 🤦♀️
Nazdar72 Merveee1 öyle mi inan ağda kadar iğrenç olamaz bıktım artık gecem gündüzüm olmuş niye böyle korkuyorum onu da anlamadım