Nbnbn Dokuzdan itibaren hiçbirley yemedim doktorum öyle söyledi su konusunda bir şey demedi su da mı içilmiyor Kızlar sadece yemek yeme dedi sudan bahsetmedi
Beybitooo Nbnbn ay nasıl dayanacaksınız benim doktorum sadece aç karnına gel sabah demişti 9 dan Sonra yeme falan demedi
Zumrut___ Nbnbn bana sadece aç gel demişti saat vermemişti . Suyu da sürekli içtim bişey olur mu ki sudan. Bence iç sen azae azar da olsa. Benim başıma ağrı girer su içmesem
Beybitooo Nbnbn ben gece yiyip içmeye devam ettim sadece sabah aç gittim hatta tok gelen bile vardı onlara glikoz dozunu farklı verdiler
ayazmom__ Benimde bugün vardı canım ben bilmediğim için su içmedim ama doktoruma sorduğumda yudum yudum içebilirsin susuz bırakma kendini dedi
ayazmom__ Nbnbn 3 tüp alıyorlar 1 saat ara ile umarım erken saate almışsındır randevunu dayanmak biraz zor oluyor
nurlique Bana çok çok acıkırsan 1 kaşık yoğurt yiyebilirsin su serbest demişti ama tek başına gitme canım yanında mutlaka biri olsun ben biraz fenalaşmıştım tansiyonum düşmüştü