Kızlar 36 haftalığız bebek hareketlerinde azalma var kime desem dinlenmeye girmiştir yer dar geliyordur vs falan diyorlar ama ben hissediyorum birşeyler ters gidiyor doktoruma sordum hemen gel yatış yapalım dediler sancım çıktı hareketler az ve kalp atışları düzensiz çıktı ciğer geliştirici iğneler yaptılar serumlar yedim gün aşırı nstye bağlandım daha sonra şuanlık gönderiyorum seni ama her gün acilde nstye gir ve bana bilgi ver dedi kontrol Altına aldı hareketleri kontrol et dedi ve ben nasıl kontrol edeceğimi bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi ?