Cigdoss Kızlar 37 haftalik oldum bugün bacağım belim aşırı sızladı ağrıdı acaba doğum belirtisi mi yaşayan varmı doktora gitsem mi gitmesem mi kararsız kaldım
ffadik_06 Bende 2 gündür aynıyım bacaklarım feci agrıyor 37+2 yim arada kasık agrılarıda girmeye başladı ama doktorum normal dedi günün az kaldı bu tarz agrılar olur dedi