Seymalar Şu sıralar sıklıkla videolarını gördüğümüz konu. Doğum ödeneği yaklaşık 49bin küsür. Yalnızca devlet memurları mı alıyor yoksa her sgklı çalışan alabiliyor mu bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi 🥰
xhbgns Seymalar Asgari ücretle çalışam ortalama 49 bin alıyor. Devlet memurları normal maaş almaya devam ediyor. Sgklı olup maaş yüksek olanlar da brüt ücretin 3/2si (son 3 ay baz alınıyor)
Ervaursn Seymalar son bir yıl içerisinde 90 gün sgklı aktif çalışan alıyor. Ben ücretli öğretmenlik yapıyordum, aldım
xhbgns beyza2912 Brüt maaşınıza göre hesaplanıyor onların hesaplamasını muhasebeciler daha iyi yapar ama 3/2sini alıyorsunuz brüt ücretin aylık olarak öyle düşünebilirsiniz
Ervaursn beyza2912 bende ücretli yapıyordum. Nisanda ayrıldım, doğum yaptım 3 haziranda bir hafta içinde doğum öncesi ücreti 20.000 yattı. Doğum sonrası ücreti için ağustosu bekliyorum
Seymalar Ervaursn teşekkür ederim 🫶🏻 ben de optisyenim çalışmaya yeni başladım o sebeple pek bilgim yoktu öğrenmiş oldum ☺️
beyza2912 Ervaursn dogum sonrası da mi alınıyor. Tek seferde vermiyorlar mı? Ben dé ocakta dogum yapacam yanı yarıyıl tatilinden bir kac fun bnde alirim dime ?
elif475475 beyza2912 tek veya iki seferde o sizin muhasebe ile alakalı oluyor. Doğumdan da hemen sonra almıyorsunuz birkaç ay sonra veriyolar
beyza2912 elif475475 Bu parayı doğumdan önce hemen vermiyorlar mi? Bu parayı doğumda kullanırım dedim de. ondan sordum
aslanmom1992 Doğum ödeneği ne oluyor? Ben de devlet memuruyum nasıl başvuruluyor bilgi verebilir misiniz
elif475475 beyza2912 hayır alamazsınız doğum öncesi sadece bir aylık maaştan daha azı yatıyor sonra 3 maaşın bir kısmı yatıyor