Ağustos ayında tüp bebek düşünüyoruz. İki doktor içime siniyor tavsiyeler doğrultusunda. Biri gurur Polat nova art ile çalışıyor diğeri ise Hakan Turan gen art ile çalışıyor. İkisi için de tavsiyeler çok pozitif ancak malum bu işin mutfağı laboratuvar. Tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi hangisine başlayım 🥹