aysenurburakmirac 38 haftalık gebeler nasıl gidiyor? Şikayetleriniz neler? Ortak şikayetlerimiz var mı merak ettim 🤗
aysenurburakmirac Edaacar-ozkan Allah yardımcınız olsun.. benim çok şükür geçti ama kuyruk sokumu acısı, karın sertliği, nefes darlığı çok zorluyor 😟
Dlar Benim bel kasık ağrım çok oluyor ama geçiyor canm gergin sancı çekiyorum çarşamba doğuma giticez hayırlısıyla
aysenurburakmirac Dlar Ayy çok heyecanlı 🥲 sağlıkla kucağına al inşallah.. benimde bebeğimin kafası hala yukarda dönmüyor 😟 yarın kontrolüm var sezeryan için gün vereceğiz dedi
arzum21a El uyuşması kuyruk sokumu acısı bacak araları iç baldir ağrısı diz agrisi nefes alamam yorulmak hemen. Rabbim kimseyi darda bırakmasın beni de🤲
aysenurburakmirac arzum21a Amiiin inşallah bir nefeste doğurmayı nasip etsin Allahım bize ve tüm gebelere 🤲🏻 Benim de huysuz bacak sendromum oldu , sabahları bacaklarım uyuşuk ve kramplı uyanıyorum