Sbeyza
Benim 24. haftada kanamam olmuştu o hafta öğrendim plasentam aşağıdaydı ama tam kapatmıyormuş. Proluton iğne verdi bana her hafta iğne oldum. Dinlendim bol bol çok ayakta durmadım oturdum , yattım hep 31. haftamda
doktora gittiğimde yukarı çıktığını öğrendim.Yukarı çıkma ihtimali var bol bol dinlenin ağır iş yapmayın ağır kaldırmayın ayakta durmayın .