Shrr- Sancılar yoğunlaştığında veya su gelmesi kanama durumunda evden duş alıp gidilir mi yoksa hemen mi hastaneye gitmek gerekiyor açıkçası duş almadan doğuma girmek istemiyorum normal doğum olunca insan hazırlıklı olmak istiyor
YeniGelinMeselesi Shrr- duşunu alıp hazırlanır çıkarsın canım hemşire de doktorda öyle dedi bana su gelirse duş al hazırlan gel acele etmeden demişti yani 1-2 saat içinde hastaneye gitmek gerekiyormuş
Eli0-fffffff Shrr- duş alıp gidebilirsin bence ama zaten doğum esnasınds çok fazla terlediğin ve kan bulaştığı için bence temizlik yönünden duş almana gerek yok sadece kasılma ve samcılarını hafifletmek için alabilirsin
Dilarac Shrr- nişanım geldi sıcak duş alıp belime sıcak suyla ovarak duş almıştım yarım saat sonra suyum geldi 2 saat sonra da doğum yaptım
Aerithma Shrr- ben duş alıp gitmiştim. Benim suyum birden gelmedi gerçi yavaş yavaş sızıntı gibi gelmeye başlamıştı. Suyun gelmesi sıklaşınca duş alıp hastaneye yatmıştım.
seymaa7 Shrr- sancılarım başladığında duştan hiç çıkmadım evde 6 saat durup durup duşa girdim sıcak su tuttum açılmayı hızlandırsın diye en son 2 defa nişan gelince son kez duşumu aldım hazırlanıp öyle gittim
yagmurus Gamzem01 suyun geldiğini kesin anlarsın merak etme kimisinde az az gelir durmaz kimisinde birden su gelir bende az az geliyordu durmuyordu öyle anladım
Aerithma Gamzem01 önce altıma kaçırıyorum sandım. Bazen arada oluyordu çünkü. Ama bu sefer farklı geldi ve idrar olmayacak kadar çoğaldı bir de kokusu farklıydı. Annemi aradım altıma işiyorum galiba diyip gülerek ona anlatırken senin suyun geliyor idrar değildir o dedi. Sonra hastaneye gittim zaten.
Serapisikalankilic Shrr- suyun gelirse eğer duş alıp güzelce hazırlanıp depend takıp evden çıkabilirsin canım doğum hemen başlamıyor zaten