blueberyy00 Kaset testi öğlen yaptım diğer testi yarım saat önce yaptım 2 buçuk yaş ve 8 aylık kızlarım var planlıydı ikiside ama bu tamamen korunurken 2 gün gecikmem var görüyor musunuz kuruma çizgisi mi ben mi evham yapıyorum nolur bişy diyin 🥺🥺
Kimekonusuyorum blueberyy00 İkinci test baya var gibi ya. Bu sene yanlışlıkla hamile kalma ve erkek bebek senesi ben de nasibimi aldım😅
Enfal_06 blueberyy00 maelesef hamilesin canım istesende istemesende bariz hamilesin testler onu gösteriyor
blueberyy00 sutlukahve_ yok fazla damlatmadım aslında ilkini emin olamadım ilk başta bişy yoktu sonra baktım kuruma çizgisi büyük ihtimalle dedim tekrar akşam yaptım ama onda çok beklemeden kurumadan belirdi gibi gölge gibi ama ben bana mı öyle görünuyor anlamıyorum
blueberyy00 Hulo2105 ilk yaptığım bende belki beklemeden oldu diye düşündüm çünkü olacagına ihtimal vermeyip beklemedim basında ama sonra fark edince diğerini akşam yaptım onda kurumadan olustu sanki yada ben halüsinasyon görüyorum🥺
blueberyy00 Edizhr ya görünüyor mu kendi çizgisi givi değil demi allahım sen olmayanlara nasip et yinede ay hiç böyle olacağını tahmin etmezdim
Selcanmeral blueberyy00 hayırlı olsun canım 3.beben geliyor😁 ben 2 gebeliğimde de 3 haftalık falanken test yaptım ikisinde de böyle hayalet çizgi vardı kan verdim hamile çıktım😁
blueberyy00 Selcanmeral kan vermeye gidemiyorum şu an deliricem hiç hazır değilim çok küçük kızlarım ve adetimi bekliyordum korunuyoruz ama ekstra spiral taktırcaktım
blueberyy00 Kimekonusuyorum gerçekten mi hiç hazır değilim kızlarım çok küçük kıyamıyorum allahım sen olmayanlara nasip et yinede
Kimekonusuyorum blueberyy00 Benim kızım da 15 aylık, kalmışım farkında değilim. çok ağladım çok darlandım ama vardır Allah’ın bir bildiği🙏🏻
Selcanmeral blueberyy00 hayat süprizlerle dolu canım bende 2. Bebeme korunurken kaldım çok ağladım ben şimdi napıcam diye ama rabbim veriyorsa vardır bi bildiği
blueberyy00 Kimekonusuyorum ya ilk kızım tam 1 yasındayke hamile kalmıstım planlıydı ikisi ikiz gibi büyür dedik ama bu tamamen şokum yani üçüncü için ne mental olarak be fizik olarak hiç hazır değildim Allah’a şirk koşmaktan korkuyorum 😭
55selin_ blueberyy00 bende artı Med yaptım bariz belliydi heveslenip kan verdim 0.9 çıktı değerim negatif
Kimekonusuyorum blueberyy00 Konudan bağımsız 2 taneyi aynı anda nasıl büyüttünüz yani sürekli kendimi her zorluğun içinde bi kolaylık vardır Allah verdiyse bildiği vardır diyorum ama korkuyorum da 😅