Meraba kzialr benim üç kahftaya yakındır karnıma sağdan sola dönünce yada tam tersi krap giriyor ve bikaca saat yada bir kaç gün geçmiyor ve bacak aram ağırlaşmış kasıklarım ve baldirlarda böyle igene batmasi gibi değil okuyorm öyle yazıyor hanimlar yda krap gibi deil böyle ağırlaşmış. Değil bişey ve oturul kalkmakta dizinimj uzatmakta yada kendimi çekmekte zorlanıyorum ellerimde karincalaiyir uyuşuyor bez sikamaz oldum ellerimden. Hep biseyler susurup kiriuirm bu kacgunde dizime ağrı hirmis yine çok zorluyor beni bunlar. Doğum belirtisi mi acba yaşamınız var mı 37,+4 hamileyim az kaldı x normal doğum olacak ve korkuyormusunuz acaba. Kaçıncı gebeliginiz benim.ikinvi ama niyyse çok korkuyorum benim.gini bunsikintilari yaşayan var mı. Beni bir aydınlatın yahu. Guzl anneler 🌹❣️