Eslavin ya hep devlette yanılmalar oluyor . Çünkü stajyerleri koymuslar oraya . Bende 16.haftada kız dedi doktorun yaşı da 23 falandı . Sonra ayrıntılıda 19.haftada erkek dedi. Her an değişebilir anlamadım gitti. En iyisi özele gitmek .
İlk kızımı 16.haftada net bi şekilde öğrendim . Özelde öğrenmiştim .