Irmaktan Bir haftadır ishalim bir yazıda okumuştum Doğumu yaklaşan gebelerde ishal oluyormus bu durumla karşılaşan varmi acaba ..??
Busucan Irmaktan Bende son haftalar ishal olmuştum doktorum barsaklara baskı yaptığı için olduğunu söylemişti doğumla ilgili bir durum olmadı 😊
Zynur16 Irmaktan canım ishal çok kötü bişey bebeğin hareketlerine dikkat et hareket etmesse kesinlikle doktora git
Irmaktan Zynur16 Bebeğimiz hareketleri çok iyi çok şükür hiçbir sıkıntımız yok Zaten yarın da doktora gideceğim
Tulay_aytac 37+6 yım bende sabaha karşı ishalle uyandım iki kere çıktım sonra düzeldi çok şükür acile de gittik ama bişey demedim. Üşütmüş olabiliriz yada demir hapı yapıyo olabilir. kusman varmı dedi acildeki doktor yok dedim tamam dedi yolladı eve. Burun kanamam da oldu tek taraflıysa kanama korkulcak bişey yok dedi. Benimde yarın kendi doktorumda randevum var 38. Hafta alttan muayne😬
Irmaktan Tulay_aytac Biz de burun kanaması mide bulantısı hamileliğin en başından beri var.. İshal yeni oldu ama allah yardımcın olsun bizde on gün sonra sezeryan olabiliriz rabbim Herseyin hayırlısını nasip etsin 🙏🏻☺️
denizel bende 33+5'im ama üç gündür aynı sıkıntıyı çekiyorum. bebeğin hareketleri de az ama sert yani yeri daraldığı için öyledir diye düşünüyorum.