Damlakhrmn nurmomss xiaomi kullanıyorum 2 kişiyiz zaten bize yeterli geliyo memnunum bugün hatta arkadaşım için de philips modelini sipariş verdim
Deletedmom_110 nurmomss schaferin thermochef xl modelini kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim ben 5 buçuk litre olanı tercih ettim büyük olsun istedim