Merhabalar sizde süreç nasıl ilerledi acaba? Bende aynı şeyleri yaşıyorum. Tsh değerim biraz yüksek çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi. İkizlere hamileyim birinin gelişimi güzel kesesi düzgün haftasına uyumlu. Diğeri 1 hafta geride , kesede biraz bozukluk var. Daha muayene olmadım doktor 15 gün sonra gel dedi. Sizde kese düzeldi mi acaba ?