Gulll00
Boyatmak diplere gelmediği sürece sıkıntılı değil. Diplere uygulanmaması sebebi deri altından vücuda zararlı maddelerin girmesi ve bebeğe geçmesi. Doktorlar bu yüzden önermez. Zararını sigara gibi düşünün. Yavaş yavaş etkiler. Doğal boya diye birşey de yoktur her boya oksidan ile boyanır oksidanında doğalı teknik açıdan olmuyor. Kuaför olduğum için söylüyorum. Ben boyatmıyorum ama kişisel tercih tabi