Kızlar ben şuan 11. Haftamdayım, çok merak ettiğim birşey var. Şuan benim içib çok erken ama rahim ve kasıklarımda içerisen sepirme damar atması gibi hissiyat oluşuyor bu rahmimden kaynaklı yüksek oranda sanırım. 20. Haftalarda bebek hareketleri hissedilir diyorlar fakat bağırsak hareketiyle karıştırılır diyorlar bu seğirmeler gibi de tarif edenler de var. Hayatım boyunca hiç böyle bağırsak hareketi hissetmedim şahsen… bu rahimdeki genişleme kan akışından seğirme sanırım? Bebek hareketleri bu şekilde mi? İlk nasıl hissettiniz? Bağırsak hareketinden kasıt ne?