Zhrbjts Gösüs ucumda sarı kabuk gibi seyler var koparinda gidiyor yada ovalayında 13 haftalik hamileyim normalmi
Pinaargunes Zhrbjts normal bende hala var 37+0 arada oluyo dustan sonra yumusuyo gidiyo ovalayinca dediğiniz gibi kuruyo işte biseyler oluyo 😂
Zhrbjts Kayraninnannesi nemlendirsemde aynı catlak gibi degol elbiseye takılmıyor acaba süt kanalalriylamı alakalı baska bi formda eskiden acilan konular sut gibi su gibi birsey salgilandigini soyluyorlar ama bilemedim
gizbirhil Zhrbjts benim göğüslerimin ucunda da beyazımsı bişey oluyor çok da ellemek istemiyorum meme büyüdükçe ucu çatlayıp kuruyor diye düşündüm
elmaelmaelma Siz farketmeden çok az süt geliyor olabilir. Kuruduğu zaman kabuk gibi duruyor göğüs ucunda. Benim de öyle oluyordu. Ama göğüs uçlarına ovalama ya da sıkma gibi şeyler yapmayın. Rahimde kasılmaya ve erken doğuma sebep olabiliyormuş.