Irem19 Merhabalar reglime 9 gün var bu gün kan verdim 2.0 çıktı röntgen çekilmek için kan verdim sizce yükselme olur mu ? 2 3 gün beklesem mi başına böyle bir durum gelen var mı ?
1Ali Merhaba benimde adetime 10gün falan varken ilaçlı tomografi çekilmem gerekiyordu sonuç 2,50 çıkmıştı gebelik yok diye tomogrofiyi çekildim bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim😵💫siz yine takipte kalın belirtiniz olursa mutlaka kan verin yine
Kaderakkes Adetime 1 hafta varken kan verdim 2 çıktı adetim geçti diye kan verdim hamile olduğumu öğrendim
Irem19 Kaderakkes o zaman ben biraz daha bekleyeyim sonra tekrar test yapayım demekki olabiliyormuş 🙏 teşekkür ederim