mervedmrcn Merhaba, sabahtan başladı ve şiddeti hiç azalmadı aşırı derece ağrı var belime de vuruyor. Kanama yok tuvalete de çıkamıyorum. Yaşayan var mı aranızda normal mi bu?
heleeen mervedmrcn bence sürekliyse bi doktora görünün hemen ama ara ara yokluyorsa normal diyorlar benimde 6+3 ara da bıçak saplanır gibi bi adet ağrısı gelip gidiyor ama sürekli devam etmiyor yine de bende yarın bi doktora gözüküp söyleyeceğim
mervedmrcn heleeen kanama yoksa sıkıntı yok diyorlar bebek büyüdüğü için rahim baskı yapıyormuş ama bazen dayanılmaz oluyor. şiddeti azalır gibi oluyor bi iki dakika hafifliyor sonra tekrar şiddetleniyor
heleeen mervedmrcn geçen hafta bende gitmiştim bana da doktor kanaman olmadığı sürece sıkıntı yok demişti bence de bir sorun sıkıntı yoktur bu tarz ağrılar hep normal kabul ediliyor inşallah hayırlı haberler alırız🙏🏻