Rmysaaaaa evet yaptırdım 22.haftada yaptırdım Organlarına iyice bakıldı içim rahatladı korkum vardı biraz bazıları gereksiz diyor ama kuzenmde hamile o son anda yaptırmaya karar verdi bebek yarık damak ve dudaklı çıktı iyiki yaptırmış ona göre beslenmesi ayarlanması gerekiyormuş doğar doğmaz hemde psikolojik olarak kendini hazırladı Allah korusun inşallah çıkmaz bebeğinizin hiçbirşeyi en iyi yanı kafanızfa soru işareti kalmıyor en azından