bituhafanne Kızlar selam, nasılsınız? Yenidoğan bebeklerinizi doğumdan itibaren nasıl giydirmeye başladınız ya da giydirmeyi düşünüyorsunuz? Havalar çok sıcak ve benim aklım inanılmaz karışık🥺
bebemvebenn bituhafanne geçen yıl ağustosta doğum yaptım . Ve sadece ilk hastanedenn çıkışta uzun kollu hastane çıkışı giydirdim. Eve geldik çıtçıtlı zıbın giydirdim ya ne olur ne olmaz korktum muslin battaniye ile üstünü arada bir örttüm ondada isilik oldu kızım 🤣 zıbın yeterli bnce kisa kolllu yada sıfır kol
mervemurat16 bituhafanne biz kış bebesiydik lahana gibi geziyorduk 😄Yaz bebesi ise ince bir müslin çok sıcak olmamalı çokta soğutmamalı vücut ısıları bizim gibi değil malum.Şuan 5 aylık olduğu için genelde şort kısa kollu veya tulum şeklinde giydiriyorum çok aşırı sıcaksa mesela oda derecesi 27 üzeri ise sadece çıtçıtlı badi ile uyuyor evde duruyor
Evremo bituhafanne şuan 39 günlük oldu ama hastaneden eve geldiğimden beri böyle giydiriyorum. Bir tek hastanede çıkış setini giydirdi annemler uzun kollu sonra sadece kısa kollu zıbın bez ve çorap var.
Satisati 37 günlük bebeğim var sadece zıbın giydiriyorum elimden gelse çıplak durduracagim hemen isilik oluyor erkek bebekler sıcağı hiç sevmiyormus :(((
Rumeysamete Ay herkes kısa kollu diyor okadar uzun kollu aldım boşu boşuna galiba ya 🥴 evde klima var ama uzun kollu giydirebilir miyim acaba