Hulyaismail merhaba haber verdiğin için çok teşekkür ederim , benim ağrılarım çok çok azaldı hatta geçti diyebilirim o yüzden kontrol zamanımı beklemeyi tercih edeceğim. İnşallah bebişlerimiz zamanında ve de sağlıkla gelir , her gün korkarak yaşıyoruz hamileliklerimizi onlara bişey olacak diye 🤲