Kizlar bat 6-7temmuz,sabah ve öğlen normaç çubuk testlerden yapdim 2-3tane silik cikti pozitiv,bunu aıdim yapdim 3-4dk + oluşdu çok kullandim bu testden ama hiç bi zaman pozitiv olmadi 🥹sevinmeye bile korkuyorum kan vericem yarin sabah ama fikir ve tecrubelerinizi yazarsaniz sevinirim🥺❤️İlk 10dk silik bile olsa hamilelikdir yaziyor kullanim kulavuzunda 10dk sonrasi geçersiz zaten,3-4dk çekdim yanilmam dimi🥺
