Byzz61 Kızlar. Adetime 7 gün varken kan vermiştim dayanamayıp 0,100 çıkmıştı. Herkes çok erken demişti. Bugün 1. Günüm daha olmadım ama versem çıkar mı artık
beysenyil Byzz61 çıkar, bende test yaptım silik çıktı. Normalde regl tarihim yarın bende yarın kan vereceğim varsa çıkar elbette 🌸
Neray Varsa çıkma ihtimali yüksek tabiki, ben 2 gün kala kan verdim çıkmıştı, 4 gün kalada testte silik çizgi görmüştüm
elif475475 Bir_nazenin01 50 çıktı doktorum iki gün sonra tekrarlattı 110 çıktı zaten şimdi 7 haftalık oldu bile