Ben doğum yapalı 2 ay oldu dün devlet hastanesinden randevumu aldım kadın Doğuma doktorum bir barkod verdi ilerde aile planlaması var oraya git taktır gel ultrason bakacağım dedi gittim 10 dk sürdü sürmedi taktırdım doktorun odasına gittim tekrar ultrasonda baktı yerinde mi diye tamam sıkıntı yok dedi çıktım. Devlet hastanesinde ücretsiz takıyorlar adetliyken gidilmesini öneriyorlar rahim aşağıda olduğu için bu şekilde. Sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz ☺️