Kızlar ilk hamileliğimde bebeğimi 16 haftalık normal doğum ile kaybettim, sürekli kanamam vardı kan pıhtılaşmam yoğundu ve kanamam hiç durmadı bu sebeple plesantam gelişmemiş. Doğumum başladı ve bebeğimi kaybettim dört ay oluyor. Şimdi yeniden denemeye başladık ama ben ilaç kullanıp kanımı sulandırmak istemiyorum. Limonlu su içiyorum bol bol ama başka ne yöntemler varsa paylaşabilir misiniz?