buseseymen Kızlar 29. haftadayım bir haftadır sağ ayağım sola göre daha fazla şişiyor tansiyonum çok normal takibi yapıldı idrar tahlilinde protein kaçağıda yok benim gibi böyle bir sorun yaşayan var mı?
Kdz buseseymen benimde o haftalarda her Zaman sol ayağım sisiyodu neden bilmiyorum tansiyonum bazen yüksek çıkıyordu ama protein kaçağı yoktu 39+4 olduk şu anda şişliklerim azaldı
Svllkccc buseseymen ben şuan 22+3 üm benimde 2 haftadır falan sağ ayağım daha şiş perşembe kontrolüm var doktoruma soracağım
Akahhsisnba buseseymen benimde sağ ayak şişiyordu sola göre doktoruma söyledim sağ ayağım ödem tutmaya daha müsait olduğu için sola göre daha çok sisiyormus
NNanelimonn Tamamen aynı durum bende de söz konusu.Tansiyon normal protein kaçağı filan yok ama sağ ayak şişiyor🥹 bu haftalarda şişmesi normalmiş artık fazla ayakta kalmadan bacaklarımızı biraz yükseğe doğru uzatarak dinlendirirsek iniyormuş ☺️🙏🏻
buseseymen NNanelimonn evet evet iniyor ama sağ ayak tamamen inerken sok ayak çok az iniyor ödem resmen içinde yüzüyor inşallah geçer benimde
Tugbaaatugbaaa Benimde ilk başlarda sağ ayağım sisiyordu sonra sadece sol sismeye başladı Dr birsey söylemedi sordum da 🤷🏼♀️