En son 9 haftalıkken gittim kontrole kalbini de o zaman duyduk o da karından değil alttan bakınca duyduk. Aslında ikinci gebeliğim ama çok korkuyorum kalbini geç duyduğum için acaba durmuş mudur diyorum😩 yani anlamsız bi panik halindeyim. Sizce kalbi dursa veya negatif birşey olsa şimdiye kadar belirti verir miydi ? şuan 13+4 günlük hamileyim. resmen doktora gitmeye korkuyorum cinsiyeti de öğreneceğim ama kötü birşey duyacağım diye korkuyorum hevesim bile yok gitmeye bana dua eder misin 🙏🏻