Merhaba kızlar 3 ay önce dış gebelik şüphesiyle 2 doz metotreksat iğnesini yapmıştı doktorum tüplerim zarar görmedi çok şükür.Bu ayla beraber 4 kez regl olmuş olucam tekrar gebelik için bu kadar süre yeterli mi dış gebelik geçirenler kaç ay sonrasında düşünüp hamile kaldınız tekrar buraya yazarmısınız ?